Πίνακας επιτυχόντων/ουσών

στο Δ.Π.Μ.Σ. «Αλληλεπίδραση Ανθρώπου – Υπολογιστή»

για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026

Η Επιτροπή Αξιολόγησης Υποψηφίων του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) «Αλληλεπίδραση Ανθρώπου-Υπολογιστή», των Τμημάτων Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών, στην από 29/9/2025 συνεδρίασή της προέβη στην τελικήεπιλογή και κατάρτιση τουπίνακα επιτυχόντων μεταπτυχιακών φοιτητών του προαναφερόμενου Δ.Π.Μ.Σ., για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026.

Ακολουθεί ο πίνακας επιτυχόντων/ουσών με την αξιολογική τους κατάταξη:

Α.Α.ΑΡΙΘΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ
 20117
 20304
 21156
 20204
 20886
 21108
 21032
 20124
 20244
 19761
 20376
 20128
 19878
 20998
 20477
 19729
 19730
 19711
 19740, 19762
 20694
 20187
 21086

Οι επιτυχόντες/ούσες υποψήφιοι/ες καλούνται να απαντήσουν γραπτά ή ηλεκτρονικά (email) εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών, μέχρι 6/10/2025, εάν αποδέχονται ή όχι την ένταξη τους στο Δ.Π.Μ.Σ., αποδεχόμενοι τους όρους λειτουργίας του. Η μη απάντηση από επιλεγέντα υποψήφιο/α μέσα στην παραπάνω προθεσμία ισοδυναμεί με άρνηση αποδοχής.

Οι αιτήσεις των υποψηφίων, οι οποίες απορρίφθηκαν γιατί δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις που ορίζονται στον Κανονισμό Μεταπτυχιακών Σπουδών του Δ.Π.Μ.Σ., καθώς και στην Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, είναι οι κάτωθι:

ΑΡΙΘΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ
19825
20033
20205
19885
20611, 20654, 20612
21050
20586
20255
19964
20485
20666
20355
20453
20177
20997
20409
20791

Οι αιτήσεις των υποψηφίων με βάση τα κριτήρια, τη συνέντευξη και την αξιολόγηση των φακέλων τους από την Επιτροπή Αξιολόγησης Υποψηφίων, οι οποίοι δεν επιλέχθηκαν, είναι οι κάτωθι:

ΑΡΙΘΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ
20154
21119
20938
19752
20422
20421
20186
19697
20398
20390
20816
20100
20615
20865

Ένσταση κατά των ανωτέρω πινάκων μπορεί να γίνει μέσα σε πέντε (5) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία ανακοίνωσης των πινάκων, δηλαδή μέχρι και τις 6/10/2025.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close